Alla inlägg den 16 maj 2007

Av Jessica - 16 maj 2007 12:59

Påväg in till stan imorse fick busschaffisen för sig att tvärnita mitt på motorvägen. Passagerare flög till höger och vänster och i mitten av bussen satt jag hoppades på mera kaos, vilket jag (tyvärr) inte fick.

Väl inne i stan uträttade jag ett par ärenden och passade samtidigt på att handla kläder på H&M:s barnavdelning. Inte till barnen om ni trodde det, utan till mig själv. Billigt och hur bra som helst.

En stund senare sprang jag (nästan) in i ingen mindre än Simo Santapukki, som är en av nationalhjältarna i det finska bandet Apulanta, för er som inte är insatta i finsk musik.

Kort därefter knatade jag in i en matbutik och handlade lunch i form av ett dubbelpack med kakor. Jag blev mätt och belåten på endast ett av dessa och nu sitter jag här, framför datorn. Som vanligt.

Ovido - Quiz & Flashcards