Alla inlägg den 8 maj 2007

Av Jessica - 8 maj 2007 11:01

"...Ska komma ihåg det här nästa gång du vill ha sprit av mig."
av ich den 6 maj 2007 kl 21:55

ich,
Nu trodde du allt att du var fyndig, men, i och med detta inlägg tänker jag klargöra för dig och alla mina läsare att jag endast krävt dig på alkohol EN enda gång, nämligen den där fina sommardagen i juli -06 som vi båda minns alltför väl. Trots att jag (typ) bad på bara mina knän så vägrade du tillfredställa mitt begär efter alkohol.

Det svider ännu i mitt hjärta när jag tänker på hur nyktert den där fina sommardagen i juli -06 kunde slutat.

Jag vill även poängtera att det var inte din förtjänst att jag fick ett skönt rus i skallen, tillslut.

Alltså, jag har endast krävt dig på sprit en gång i hela mitt liv, utan någon som helst framgång. Någon "nästa gång" som du uttrycker det blir det inte.

Tack för mig.

Ovido - Quiz & Flashcards