Alla inlägg under februari 2007

Av Jessica - 28 februari 2007 22:05

1. Jag kan inte koka pasta.2. Jag kan inte koka ris. 3. Jag kan inte laga mat överhuvudtaget.4. Jag vet inte hur ett strykjärn fungerar.5. Jag vet inte hur man tvättar kläder.6. Jag hänger inte själv in mina rena kläder i min garderob.7. Jag vet inte hur man fyller på kontantkortet på mobilen.8. Jag vet inte hur man kokar kaffe.9. Jag kan inte hantera pengar.10. Jag ska ska bli Au-pair i Finland.Om två veckor.

Av Jessica - 27 februari 2007 22:06

Mitt förhållande till bloggen är något frostigt idag. Ni får ursäkta och återkomma imorgon.

Av Jessica - 26 februari 2007 22:20

Tidigt på morgonen den 8:e januari skrev jag följande i bloggen: "Godmorgon Hanna! Idag är det en stor dag. Jag har bestämt mig, jag är trött på att vara en lat looser. Idag ska jag köpa ett 6-månaders träningskort och följa med dig och Sofia till gymmet! Från och med idag är det minst 2 ggr i veckan som gäller. Punkt jävla slut. Nu kör vi! /Jessica"Än så länge har jag lyckats hålla mitt löfte. (Har även lyckats utöka mina 2 gånger i veckan till minst 3!)Erkänn att ni är förvånade. Det är jag iallafall.

Av Jessica - 25 februari 2007 22:49

Under dagen har jag haft ont i mitt hjärta, både psykiskt och fysiskt. I kombination med min smärta har jag haft denna låt på huvudet. Det har inte gjort saken bättre.

Av Jessica - 23 februari 2007 14:38

Idag orsakade jag en brandutryckning på jobbet. Hela kalaset gick på en sisådär 15 000 kronor. Ouups.Nu hinner jag inte skriva mera. Återkommer på söndag. Tjipp och hej!

Av Jessica - 22 februari 2007 20:53

... och den energin är så gott som bortblåst efter dagens promenad.

Av Jessica - 21 februari 2007 01:43

Jag har varit naiv och trott att arbetsgivare inte bryr sig om utseendet på mig som arbetssökande, fram tills nu. Jag insåg precis att jag ser ut som ett seriemördarägg med onaturligt rosiga kinder på mitt CV. Klart som fan att ingen vill anställa ett pårökt ägg med ett leende som Hannibal Lecter. Dumma dumma blonda flicka.

Av Jessica - 20 februari 2007 20:37

Hanna 16 år: "Asså orka blogga. Det är omoget."

Ovido - Quiz & Flashcards