Direktlänk till inlägg 28 februari 2007

Jessicas 10 bekännelser version 2.0

Av Jessica - 28 februari 2007 22:05

1. Jag kan inte koka pasta.2. Jag kan inte koka ris. 3. Jag kan inte laga mat överhuvudtaget.4. Jag vet inte hur ett strykjärn fungerar.5. Jag vet inte hur man tvättar kläder.6. Jag hänger inte själv in mina rena kläder i min garderob.7. Jag vet inte hur man fyller på kontantkortet på mobilen.8. Jag vet inte hur man kokar kaffe.9. Jag kan inte hantera pengar.10. Jag ska ska bli Au-pair i Finland.Om två veckor.

 
 
Ingen bild

Husliga Hummern

28 februari 2007 22:45

Husliga hummern (som antydet i sitt namn är något mer kunnig på dessa områden som du listat - hummern tycker sig kunna hantera alla dessa punkter mer eller mindre) vill bara undra en sak. I en så kallad au pair-tjänst kan i de flesta fall ingå något slags hushållsarbete. Är det så även i detta fall? I så fall vill Husliga hummern rekommendera en privatkurs i hummerns hem, där vi går igenom alla dessa punkter grundligt. Med tjugo situps emellan. Helst under någon annans ledning vid närmare eftertanke. Komvux exempelvis. På återseende.

 
Ingen bild

Jess

1 mars 2007 00:57

Käre Hummer, jag tar gärna del av din privatkurs i hushållsarbete. Men låt oss skippa situpsen, samt komvux.

Call me.

 
Ingen bild

Ida

3 mars 2007 22:37

JESS!! :O ska du lämna mig för finne-land?! fan, jag åker aldrig mer till landet i en vecka! don't leave me!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 14 september 2007 12:46

Jag bloggar inte längre, ser ni väl? Jag har slutat upp med det. Likförbannat fortsätter ni att besöka min blogg dag in och dag ut.Jag bloggar inte längre, ser ni väl?...

Av Jessica - 21 juli 2007 00:59

Nu tänker inte jag lätta på hjärtat längre. Inte på ett tag ialla fall. Jag är trött på det här, jag är trött på mig själv....

Av Jessica - 4 juli 2007 10:11

För några timmar sedan lämnade jag tonårslivet bakom mig. Jag kanske borde börja act my age. Å andra sidan... palla. Istället lyssnar vi på en låt. ...

Av Jessica - 30 juni 2007 15:58

Lite fil. Lite dator. Lite kaffe. Lite prat. Lite funderingar. Lite längtan. Lite makaronilåda. Lite musik. Min dag....

Av Jessica - 28 juni 2007 20:43

Återigen har jag haft för mycket fritid.

Ovido - Quiz & Flashcards