Alla inlägg den 7 februari 2007

Av Jessica - 7 februari 2007 21:28

Hej. Jag såg dig idag på gymmet mellan 18.00-18.30 Du hade en grön t-shirt på dig och armmuskler som skulle få vilken kvinna som helst på fall. Du hade en svart keps på dig bak och fram och såg pojkigt söt ut. I själva verket var du en yngre kopia av min forna kärlek Johnny Knoxville. (Jag är inte inte intresserad av gifta män. Längre)Om du någonsin läser detta, hör av dig till mig. I'll be waiting... (<3<3<3)P.S Jag är tjejen som stod på en trappmaskin och såg patetisk och andfådd ut.

Av Jessica - 7 februari 2007 03:04

Just nu skulle jag kunna döda för en bit prinsesstårta, en påse med sourcream & onion chips och tacodip, ett paket Tom & Jerry kex och en finsk syltmunk. Och ett glas med kall mjölk. Mmm.Nej, jag är inte gravid. Jag är dock väldigt svag för onyttigheter.

Ovido - Quiz & Flashcards