Alla inlägg under december 2006

Av Jessica - 29 december 2006 02:25

Efter många om och men känner jag på mig att det blir bäst såhär.

Av Jessica - 27 december 2006 16:52

Den är plastig. Den är gräslig. Den är osmaklig. Den är rosa.Jag älskar den.

Av Jessica - 27 december 2006 00:48

This fragrance turns heads.You will be asked,"What are you wearing?"With a smile you reply,"It's Just Me!"By Paris HiltonPersonligen anser jag att parfymen Just Me varken luktar äckligt eller gott. Det betyder att den är ett mellanting, någonting som inte är mer än okej. Medelmåtta är tråkigt. Torrbollar är tråkiga. Jag vill inte vara tråkig. Jag vill inte vara en torrboll. Jag vill inte vara medelmåtta. Varför ska jag alltid få så jobbiga julklappar? Men, den är ju trots allt i form av ett hjärta... ...i rosa.

Av Jessica - 24 december 2006 03:11

Det gick plötsligt upp för mig varifrån Big Brother- Jessica hämtar sin styling-inspiration ifrån... ...och folk säger att jag kollar för mycket på TV.

Av Jessica - 21 december 2006 18:20

Idag hämtade jag ut min tenta som jag skrev för någon vecka sedan. Tårarna rann ner längs kinderna då jag insåg att jag blivit underkänd. Det är inte det värsta.När jag såg att det hade räckt med en poäng till för att bli godkänd ville jag ta livet av mig. Men det gjorde jag inte, så jag grät ännu mer.

Av Jessica - 19 december 2006 21:09

Jag tycks vara den enda personen som inte är glad över att att det snöat i Stockholm idag. Jag är alltid den som får snö nertryckt i nacken. Gör jag motstånd blir det hela bara värre. Med tiden förvandlas snön till is som man ska halka runt på ända in i mars. I mitten på mars förvandlas all snö och is till slask blandat med hundbajs och grus. Det är kallt, solen skiner och livet är bara jobbigt.Jag tänker ställa mig på gatorna utrustad med en hårtork i vardera hand och se till att snön försvinner så fort som möjligt. Eller så tar jag bara en värktablett till och slutar klaga på allt och alla. Det var ingen hit att få sin visdomstand utdragen.

Av Jessica - 19 december 2006 00:54

På något förargligt sätt lyckades jag för en tid sedan få ett hål i min ena visdomstand. Idag (okej, igår) var dagen då den drogs ut till tonerna av Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin'.Den outhärdiga smärtan efter att bedövningen släppt gjorde att jag tvingades gråta mig själv till sömns. Tyvärr lyckades jag även vakna av den outhärdiga smärtan för en timme sedan, trots att jag grundat med en värktablett. Den finska sisun jag påstås ha i mig räckte visst inte till idag.Tolv timmar efter ingreppet flödar blodet fortfarande ut från det lilla svarta hålet och det är något det inte borde göra. För att citera min något hysteriska mamma: "JESSICA, DU HAR SAMMA SAK SOM JAG HADE! DU MÅSTE TILLBAKA OCH BRÄNNA IGEN HÅLET!". Tack, det var precis vad jag ville höra. Verkligen.

Av Jessica - 17 december 2006 22:43

Jag (eller ja, min syster) fick mig precis att inse, efter ha tillagat årets andra sats med knäck att jag inte brände den förra - utan att jag använde mig utav mörk sirap istället för ljus.

Ovido - Quiz & Flashcards