Alla inlägg under december 2006

Av Jessica - 9 december 2006 19:53

Fick en smärre chock när min yngre syster stolt visade upp dagens inköp för mig: ett ljusrosa satinpåslakanset (som visserligen var rätt fint) MEN med en fet vit playboykanin på.Kändes bara fel i min lillasysters rum.

Av Jessica - 8 december 2006 20:32

Satte mig framför TV:n för att vakna till lite. Valde att se reprisen av Ett herrans liv på femman. Självklart sitter Filip och Fredrik och pratar om... (tataa!) lasermannen.Vad vill han mig?!

Av Jessica - 8 december 2006 20:11

Slumrade till ett par timmar. I min dröm fick jag se hur lasermannen kallblodigt sköt ihjäl en säkerhetsvakt på ett hotell. Jag höll på att bli hans nästa offer, men så väcktes jag av att det ringde på dörren.Jag ska sluta tänka på lasermannen.

Av Jessica - 8 december 2006 13:16

Jag kan bara inte släppa att pappa har haft lasermannen som arbetskollega. Det är verkligen hur roligt som helst. Det var svårt att koncentrera sig på föreläsarens babbel idag när jag enbart hade lasermannen och pappa i tankarna.Pappa beskrev honom som en "underlig man som alltid gick runt med en väska för sig själv." Tänk er att ha träffat och pratat med självaste lasermannen... Wow.Jag vill också.

Av Jessica - 7 december 2006 17:39

Jag fick en av mina tänder lagade för mer än fyra timmar sedan. Det var spännande att känna hur halva munnen sakta men säkert domnade av. Nu är det dock inte lika spännande längre. Jag går och lägger mig och hoppas att bedövningen släppt när jag vaknar.

Av Jessica - 7 december 2006 17:35

Fick just veta av syrran att den omtalade lasermannen har varit pappas arbetskollega.HUR COOLT SOM HELST!Varför har ingen berättat det tidigare?

Av Jessica - 7 december 2006 15:39

Har hittat något som är nästan lika bra som min chokladkalender á la vit choklad. Men bara nästan.

Av Jessica - 5 december 2006 01:04

I mitt blogginlägg den 23:e oktober skrev jag: "Idag köpte jag toalettpapper, pastasås, sockerbitar, knäckebröd och färdigskivad ost. Till mig själv.Hur vuxet är inte det?"Jag kom just på att den där färdigskivade osten ligger fortfarande kvar i kylen.Fräscht.

Ovido - Quiz & Flashcards