Alla inlägg under januari 2007

Av Jessica - 31 januari 2007 14:30

I brist på annat att göra tjuvkikade jag på Bingolotto i söndags.Jag kom fram två saker under programmets gång: 1. Det är enbart skåningar och norrlänningar 45+ som kollar på Bingolotto. Samt Jessica, 19 år gammal från Stockholm.2. Programledaren Rickard Olsson är en riktig snuskpelle.När han skulle säga hej då till en dam som ringt in till programmet efter att ha fått bingo utbrast han: "Puss och kram, smisk på stjärten!" Sen gav han ett sånt där flottigt leende och blinkade med ena ögat. Ett till snuskexempel var när en gammal dam vann två miljoner på lyckohjulet: Rickard blir alldeles utom sig och lyfter upp den stackars miljonären och TAR henne på röven samtidigt som han snurrar runt ett par varv med henne i famnen. Hujeda mig en sådan karl! Det var bättre förr, tacka vet jag Loket.

Av Jessica - 30 januari 2007 02:53

Kommunpolitikern Ingrid Olsson (c) i Ljusdal vill förbjuda svordomar som Hora, Fitta, Motherfucker, Fucker, Kuk och Kukhuvud i hennes kommun."...Man ska inte straffas för att man skriker fan om man nu råkar slå sig på tummen. Men det ska bli förbjudet att rikta ett fult ord mot andra människor. Jag vill också att det ska vara förbjudet att använda de här könsorden på andra språk."Det enda jag kan säga är: Käre Ingrid Kukhuvud Olsson, en sådan som du borde inte få sitta som ledamot i kommunfullmäktige.

Av Jessica - 29 januari 2007 22:35

Förra veckan såg jag en rosa döda-mig-snygg köksvåg i en butik. Jag får ingen ro från vågen, vilket i sig betyder att jag måste köpa den.Jag menar, det kan vara bra att äga en köksvåg. I framtiden åtminstone. Jag kanske får för mig att bli husmor. Då är det bra att ha en snygg köksvåg.Jag måste ha den.Den är ju... rosa.

Av Jessica - 28 januari 2007 18:04

Jag förstår varför Natacha klassas som en "glamourmodell" och inte modell.

Av Jessica - 27 januari 2007 19:35

Ikväll ska jag ut och göra stan osäker med tre av världens underbaraste människor.Och du får inte följa med.

Av Jessica - 26 januari 2007 20:42

Idag hade jag tänkt att gå upp i tid, pumpa muskler på gymmet och städa mitt rum. Istället har jag suttit framför datorn, kollat på ett avsnitt av Sabrina Tonårshäxan, ätit en tallrik med gröt, lite ugnsbakad lax och en halv semla."Du är så jävla sorglig, Jessica!"Jo, jag vet det. Jag vet.

Av Jessica - 26 januari 2007 15:49

Jag ska fatta mig kort. Jag tycker inte om positiva pajasar. I synnerhet tycker jag inte om positiva pajasar med piano. Pajas 1 med piano.Pajas 2 med piano.

Av Jessica - 25 januari 2007 01:34

Det var inte mitt fel, jag lovar!

Ovido - Quiz & Flashcards