Alla inlägg under januari 2007

Av Jessica - 10 januari 2007 01:37

Alldeles nyligen såg jag en man dra en lina helt öppet på tunnelbanan.Han fördelade kokainet i en lina på en av tunnelbanesätena, drog in det genom ena näsborren, ställde sig upp, torkade av näsan med en näsduk och gick sedan och satte sig som om inget hade hänt.Sjukt.

Av Jessica - 9 januari 2007 03:33

Mörbultad som jag var efter årets första träningspass gick jag och la mig redan runt 22.30 Har inte lagt mig så tidigt (och faktiskt lyckats somna) ända sedan jag gick i sjunde klass.Tyvärr vaknade jag nyligen av att ha drömt en underlig dröm. Jag blev oskyldigt anklagad för att vara en kallblodig mördare som slog ihjäl folk på bilparkeringar med hjälp av en hammare och en kofot. Det enda jag begär är lite sömn. Utan några som helst mardrömmar.

Av Jessica - 8 januari 2007 21:52

Efter att ha förberett mig mentalt på motion ända sedan klockan tre inatt knatade jag iväg och köpte det omtalade träningskortet.Hamnade på ett mördargympapass med min syster och hennes kompis. Utan att överdriva trodde jag att jag skulle få en astmaattack och dö vilken sekund som helst. Men, jag överlevde! Med nöd och näppe...

Av Jessica - 8 januari 2007 03:09

Wish me good luck.I'll need it.

Av Jessica - 7 januari 2007 21:31

För knappt en timme sedan brann det nere i soprummet. Hela lägenheten luktade bränt och rök vällde ut ifrån sopnedkastluckan. Tre brandbilar befann sig snabbt på plats och brandmännen bröt upp dörren till soprummet där tjock rök bolmade ut. Jag känner mig helt exalterad av händelsen. Jag älskar kaos. Den här gången fick jag befinna mig mitt i kaoset.Äntligen.

Av Jessica - 7 januari 2007 02:23

"TRÖTT OCH SLITEN Britney Spears festande har satt sina spår - stjärnan har blivit blek och tärd."Av någon anledning känner jag igen den där bleka hyn och påsarna under ögonen. Av någon anledning.

Av Jessica - 6 januari 2007 04:39

Malmskillnadsgatan i Stockholm city är känd för att vara gatan för alla dess prostituerade. Jag och en bekant till mig hann stå på den ökända gatan i knappt en minut (nej, vi skulle inte prostituera oss utan var påväg till en bar som ligger precis i närheten) då en förbipasserande gubbe 50+, iklädd en beige trenchcoat frågade oss:"Ää ni fnask ällee?"(Här fick jag mer eller mindre fnatt)-"SER VI UT SOM HOROR ELLER?!"Med en axelryckning svarade gubben:"Ja, vaffö inte?"Jag saknar ord.

Av Jessica - 5 januari 2007 17:23

Natten till idag blev jag utkastad från en av Stockholms pinsammaste förkrökshak. Jag var helt övertygad om att jag var osynlig och trodde att jag kunde spy mitt på golvet utan att vakterna skulle märka något. Fräscha bruden did it again.

Ovido - Quiz & Flashcards