Alla inlägg den 30 mars 2007

Av Jessica - 30 mars 2007 20:59

Efter att jag ramlade in hos min au-pair här i Finland fick familjens 6-åriga dotter genast upp ett nytt intresse. Ett intresse som betyder betyder väldigt mycket för mig personligen, nämligen örhängen. Vi brukar sitta och diskutera färg och storlek på mina örhängen och se vilka par som matchar de kläder som jag har med mig. Hon tycker även det är kul själv kroka in örhängena i mina hål eftersom hon inte har några själv.Äntligen en till levande varelse som förstår sig på mitt stora intresse här i livet. Majje har fått en konkurrent!

Av Jessica - 30 mars 2007 13:10

Jag vill stå och peka finger åt och skrika glåpord åt sönderspacklade brudar. Jag vill äta chips från en smutsig heltäckningsmatta. Jag vill spy i min bästa kompis knä. Jag vill bli utkastad från ett pinsamt förkrökshak. Jag vill kyssa en främling. Jag vill ligga på T-centralen och vrida mig av skratt. Jag vill kissa på en kyrkogård. Jag vill sträcka mig över en bardisk och sno tändsticksaskar. Jag vill somna på nattbussen hem.Jag. vill. vara. full.

Ovido - Quiz & Flashcards