Alla inlägg den 24 mars 2007

Av Jessica - 24 mars 2007 17:50

Enligt uppgifter ska det ligga ett mastodontköpcentrum här i närheten. Så fort jag fick nys om det började köpdjävulen i mig yla. Utrustade mig med ett VISA-kort i fickan och satte sedan fart mot vad jag trodde var raka vägen till himlen. Efter att ha vandrat runt i 1 timme och 45 minuter gav jag upp. Eller rättare sagt, mina fötter gav upp. Jävla skitland. Skog, bilar, skog, elstolpar och ännu mera skog. Inget köpcentrum.Imorgon tänker jag göra ett nytt försök. Jag ska finna vägen till himlen. Skam den som ger sig.

Av Jessica - 24 mars 2007 13:38

Ledig dag idag. Har redan hunnit avnjuta en stor kopp kaffe på ett trevligt café nära havet i centrala Helsingfors. Inte nog med det så skiner solen. Finland kanske inte är så dumt ändå.Idag njuter jag över att jag är jag och ingen annan. För en gång skull.

Ovido - Quiz & Flashcards