Alla inlägg den 22 mars 2007

Av Jessica - 22 mars 2007 19:36

Idag har jag lyckats laga kyckling i ugn, kokat ris och improviserat fram en kastrull med currysås. Inte så svårt för en normal människa kanske, men för en sopa som jag var det minst sagt en utmaning. Ni anar inte hur nervös jag var när middagen skulle serveras. Spänt satt jag och väntade på att Mrs. pretto-mamma skulle ta sig en första tugga."Mm, det var gott."Jag gav ifrån mig en "Äsch, det var väl inget"-min, men inombords drog jag en djup suck av lättnad.

Av Jessica - 22 mars 2007 13:58

Idag steg jag upp tidigt på morgonen, åt frukost, duschade och åkte kort därefter in till centrum för att hämta ut en kudde inne på kemtvätten. Efter mitt besök på kemtvätten gick jag in på ett stort känt varuhus här i Finland för att döda lite tid. I samma ögonblick som jag klev in i varuhuset började jag plötsligt känna ett svagt sug...Efter att ha lattjat runt inne på varuhuset och gjort lite andra ärenden beslutade jag mig för att åka hem. Väl hemma fick jag nog. Jag kunde jag inte hålla mig. Jag var helt enkelt tvungen att stilla mitt begär. Mina händer började nästintill att skaka och jag fick svårt att koncentrera mig. Jag vet att jag är en dålig människa, men är man missbrukare så är man. Jag kunde verkligen inte hålla tassarna borta utan var tvungen att sno godis från barnens godishylla för att stilla mitt dagliga sockerbehov.I'm a baaad girl.

Ovido - Quiz & Flashcards