Alla inlägg den 30 november 2006

Av Jessica - 30 november 2006 21:23

Kära Tomten, Jag heter Jessica och är nitton år gammal. Jag är blond, jättesöt och jättesnäll. Jag klagar eller ljuger aldrig.(Om du av någon anledning anser att jag klagat här i bloggen så har det bara varit på skoj!) Jag hittar aldrig på några som helst dumheter, tvärtom! Jag rentav gillar att hjälpa folk med det ena och det andra. Idag till exempel tog jag mig tid att hjälpa en tant och en farbror att lasta in deras matkassar i hissen. (JO, DET ÄR FAKTISKT SANT!) Jag tryckte även på deras våning, så de inte skulle behöva göra denna stora ansträngning. Den rara tanten belönade mitt agerande med en söt kaka som stillade min hunger.Jag ville bara berätta det här för dig, av ingen anledning alls. (Ingen som helst baktanke, jag lovar) God Jul!P.S Skickar med en kort önskelista, utifall att… Rosa skrivbordslampa, 125 krLimegrön skål/bunke, 35 krOrange våg, 125 krRosa/Limegröna skärbrädor, Pris okäntGräslig rosa adventsljusstake, ca 300 krBlommigt påslakanset (matchar min blommiga väggklocka) 250 krRosa/Grönt decilitermått, ca 20 krRosa disk och bestickställ, Pris okäntAllt finns på Åhléns. (Bara så du vet!)Sist men inte minst vill jag ha:En handdammsugare (Ju äldre man blir desto vuxnare saker vill man ha.)Jag tar gärna emot annat också. Örhängen och nagellack uppskattas alltid.P.S Jag har aldrig tvivlat på din existens.

Av Jessica - 30 november 2006 01:54

Såg en snygg klänning inne på H&M. Inbillade mig att den snygga klänningen skulle se snygg ut på mig. Dessvärre såg jag ut som en falukorv iförd en sopsäck.Oerhört deprimerande.

Ovido - Quiz & Flashcards