Alla inlägg den 22 november 2006

Av Jessica - 22 november 2006 23:13

Alla som läser något skapande och flummigt ämne är lagda åt vänster. Det vet ju alla. Jag läser något flummigt. Alltså borde jag anses vara vänster. Så är inte fallet. Jag bär inte palestinasjal. Jag ser inte djupet i ett klipp hur jag än försöker. Jag bär inte knappar på väskan i stil med "KÖTT ÄR MORD" eller "NEJ TILL EMU". Jag dansar inte indiedansen på Debaser iförd ett par vita Cheap Monday jeans varje onsdag.Igår skulle vår föreläsare visa något på internet. Han klickade på explorer och upp for Svenska Dagbladet som startsida.Alternativa klubben satt och gapade förvånat mot storbildsskärmen.Själv kände jag mig lugnare än vanligt.

Av Jessica - 22 november 2006 17:26

Det perfekta paret Blondinbella och Ansiktsmask-killen har gjort slut. Hah. Visste väl att det inte skulle hålla länge till. Positiva Jessica har talat.Men lite förvånad är jag.

Av Jessica - 22 november 2006 01:04

Jag är inte på topp. Det blev inte bättre när jag nyss upptäckte att jag missade nattens avsnitt av Sex and the City. Jag kollar på det varje dag. Varje. Jag väntade hela kvällen. Så glömde jag bort det. Glömde. Det bara går inte.Jag känner för att gräva en grop och hoppa ner i den.

Ovido - Quiz & Flashcards