Alla inlägg under september 2006

Av Jessica - 25 september 2006 13:56

Kan inte sluta kolla på det här klippet, det är bara för underbart.Vilken kraft, vilken känsla, vilken röst!Där har ni en riktig man.

Av Jessica - 24 september 2006 23:04

Såhär några timmar efteråt blir jag äcklad av att veta att jag faktiskt stoppade det där i munnen. Det var min middag. Som jag lagade själv för en gångs skull. Det ser ut som gult kobajs. Fräscht. Det ska föreställa en omelett.Det var nog fel på ägget.

Av Jessica - 24 september 2006 21:09

Det ska bli så oerhört skönt att flytta hemifrån. Skulle inte ens stanna här en dag extra om jag så fick betalt. Jag ser fram emot att laga min egen mat, tvätta mina egna kläder och dessutom stryka dem med mitt alldeles egna strykjärn. (Det där var lögner rakt igenom.)Inte långt kvar nu.

Av Jessica - 24 september 2006 17:34

Jessica: Jag har hjortron-glass.Sophia: Vadå "gjort sån glass"?Jessica: Hjortronglass!Sophia: JAJA, men VAD för glass?Jessica: Vad är ditt problem, hjortron!Sophia: Men du säger ju fan inte vad du har gjort för glass!Jessica: HJORTRON! TYCKER DU OM HJORTRON ELLER?Sophia: Hjortron! Jaha, men SÄG det dårå!

Av Jessica - 23 september 2006 20:12

Upptäckte precis att min piercing högst upp i örat är som ett titthål. Man ser igenom hålet. Det är hur ballt som helst.

Av Jessica - 23 september 2006 17:53

Från och med idag är jag en öppen människa.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards