Alla inlägg den 29 september 2006

Av Jessica - 29 september 2006 22:12

Idag har det varit en bra dag.Trots allt.

Av Jessica - 29 september 2006 00:31

Appropå absolut ingenting ska jag nu offentligöra ett starkt hat jag har gentemot en person. Hata må vara ett starkt ord och det är jag medveten om. Men ordet "ogilla" räcker inte för att beskriva den här personen. Hata är ett perfekt ord i detta fall. Jag tål inte den här personen. Jag får utslag på hela kroppen så fort jag hör hans röst. Personen jag pratar om är Enrique Iglesias. Där kom det. Fy fan. Han är en solklar etta på min hatlista över män (jag har många olika sorters hatlistor.) För honom hatar jag verkligen.Men så kom jag plötsligt över det här. En gåva från ovan. Jag älskar verkligen den där länken. Älska är också ett starkt ord. Men ordet "gilla" beskriver inte tillräckligt bra hur mycket jag tycker om den där länken. Jag helt enkelt älskar den. En sak till: om det där är på riktigt vill jag tacka ljudteknikern som spelade in det. Dig älskar jag också.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards