Alla inlägg den 28 september 2006

Av Jessica - 28 september 2006 23:28

Efter att ha suttit framför datorn ända sedan i tisdags förvånar det mig inte det minsta om mina ögon blivit fyrkantiga. Jag har äntligen skrivit klart hemtentan och kan pusta ut. Nu återstår det bara att knata iväg till filminstitutet imorgon och lämna i den.Usch vad jobbigt.

Av Jessica - 28 september 2006 13:44

Jag gillar hinderbanor!...Det har liksom inte blivit av att städa. (På den tomma fläcken mitt på golvet brukar jag sitta.)

Av Jessica - 28 september 2006 03:36

Kan inte sova. Det bara går inte. Somnar i snitt efter 3.00-tiden varje natt. I längden blir det rätt jobbigt, tro mig.Jag överväger att bli näste Otto Hjelm (se bild.) Det är farbrodern som var med i 100-höjdare häromkvällen. Han sover aldrig. Däremot brukar han vila omkring tio minuter varje dag.Jag tar tacksamt emot alla tips sömntips ni kan ge mig. Jag är desperat, verkligen.

Av Jessica - 28 september 2006 00:36

Det här måste jag ha. Struntar fullkomligt i vad det kostar. Jag är kär!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards