Alla inlägg den 28 april 2007

Av Jessica - 28 april 2007 21:14

Jag blir nästan lite orolig: varför är ingen inloggad på msn?

Det händer säkert något jättekul i Stockholm som jag missar, såklart. Eller så är det just bara för det är lördagkväll som ingen är inloggad. Förutom jag, såklart.

Suck.

Av Jessica - 28 april 2007 20:17

Det är lördagkväll och jag undrar - var är alla? Jag behöver sällskap på msn, genast! Hallå, människor: var är ni?!

...Just ja fan, det är ju lördagkväll. Det är ju bara jag som sitter och häckar framför datorn och väntar på bättre tider.

Av Jessica - 28 april 2007 18:15

Rent allmänt är jag totalt ointresserad av sport, men, hockey är ett stort undantag. Till min stora förtjusning har hockey-VM börjat idag. Jag säger det varje år och jag säger det igen: i år ska finnarna KROSSA allt och alla.

(Och tills dom gör det njuter vi över guldet -95...)

Ovido - Quiz & Flashcards