Alla inlägg den 27 april 2007

Av Jessica - 27 april 2007 11:33

Jag har blivit utsatt för det klassiska sätta-fast-en-lapp-med-elak-text-på-någons-rygg-skämtet. Barnen, som utförde skämtet var dock inte så smidiga när de fäste lappen på min rygg. Jag kände tydligt hur de tejpade fast något samtidigt som de fnissade som aldrig förr. Under tiden som jag försökte ta bort lappen undrade jag vad de hade skrivit på den. "Sparka mig!" "Jessica är ett ruttet ägg!" eller kanske "Jessica är en bajskorv!"

Jag vände på lappen och läste högt upp vad som stod: "Jag är kär."

Av Jessica - 27 april 2007 09:15

Jag har nyss (under ledning av pappa via telefon, men det är ju bara en parentes) deklarerat en saftig summa med pengar för första gången i mitt liv.

Jag är sjukt grown-up nu.

Ovido - Quiz & Flashcards