Alla inlägg den 28 oktober 2006

Av Jessica - 28 oktober 2006 01:38

Säljer min ståplatsbiljett till höstens ballaste konsert med Slayer, In Flames, Children Of Bodom, Lamb Of God & Thine Eyes Bleed. Lägg ett bud här.Jag vill ha pengar.

Av Jessica - 28 oktober 2006 00:45

Pluggandet går... åt helvete. Jag skulle behöva en pluggcoach. Någon frivillig?Tidigare idag hamnade jag på ett hysteriskt Daglivs Klippet på Kungsholmen. Men vad gör man inte för lite chips en fredagskväll? I vilket fall som helst, när jag vandrade runt bland alla mathyllor fick jag plötsligt en chock. Rakt framför mig stod en rosa papphylla med en stor och tydlig rubrik: Pink Collection.Pink Collection. Det var ju vi som kom på det. Vårt företag heter det. Mitt och Majjes företag. Det var ju unikt. Rosa tofsar och hårborstar för småflickor 5+ i en matbutik är inte vårt koncept.Vi säljer örhängen. Unika sådana. Handgjorda. Till bra pris.Här har vi kämpat med att tillverka örhängen, knåpa ihop en hemsida och marknadsföra oss. Vi har gjort allt själva. Men som en blixt från en klar himmel stod nu en papphylla framför mig med samma namn som vårt företag. Och jag kunde inte göra någonting. Låt inte papp-Pink Collection ta över. Här har ni länken till mitt och Majjes Pink Collection. Det är värt ett besök. Kanske to.m ett köp?Snälla?

Ovido - Quiz & Flashcards