Alla inlägg den 13 oktober 2006

Av Jessica - 13 oktober 2006 22:38

Antingen så är det väldigt lyhört här, eller så tycker killen som bor i rummet brevid att digga salsa på väldigt hög volym.När jag äntligen kommit ifrån allt technodunkande där hemma hamnar jag istället i ett salsahelvete. Nej, jag blir aldrig nöjd.Hola me llamo Jessica y yo avskyr salsa. Ge mig techno.

Av Jessica - 13 oktober 2006 00:45

Jag lyckades koppla in min iPod i datorn utan att radera alla låtar från det rosa lilla underverket.Gud är med mig idag.

Av Jessica - 13 oktober 2006 00:23

Som jag nämnt tidigare har jag flera olika sorters hatlistor. Min hatlista över män toppas som bekant av Enrique Iglesias. Nu ska jag offentligöra vem som toppar min hatlista över kärringar. (Nej, inte kvinnor. Kärringar är det rätta ordet.)Hon är äcklig, hon har fula kläder, hon har ett konstigt namn och hon sjunger schlager. Hon är ingen mindre än Shirley Clamp. Det räcker att någon nämner hennes namn, då är min dag garanterat förstörd. Radiokanalen Rix FM är inget alternativ för mig. Av någon anledning älskar de att spela schlager och i synnerhet Shirley Clamps kärringstämma.Skulle bara säga det.

Ovido - Quiz & Flashcards